Business Internaţional

Coca-Cola spera ca lamaia va revigora vanzarile

10.01.2005, 00:00 27



Coca-Cola a anuntat lansarea unei noi versiuni de cola cu lamaie, respectandu-si promisiunea de revigorare a vanzarilor, relateaza Financial Times. Cea mai mare companiei de bauturi din lume planuieste realizarea unei game noi de produse care sa fie cunoscute la nivel mondial, pentru anul 2005. O noua bautura energizanta, numita Full Throttle a fost deja programata pentru lansare in urmatoarele saptamani, iar Coca-Cola lime este previzionat ca va aparea pe piata la scurt timp dupa aceasta.



Inovatia in gama de produse ocupa un rol foarte important in planul lui Neville Isdell de relansare a companiei. C2 o bautura cu putine calorii, care a fost scos pe piata anul trecut, nu a avut impactul dorit asupra consumatorilor, crescand presiunea exercitata asupra lui Isdell.



Analistii previzioneaza aparitia unui nou produs cu continut scazut in calorii si introducerea unei game variate de apa minerala in urmatoarele doua luni. Compania a fost criticata de investitori pentru ca nu a obtinut acelasi succes in diversificarea gamei de produse ca rivalii de la Pepsi, care au identificat mai rapid preferinta consumatorilor pentru bauturile sanatoase, precum sucurile naturale sau apa minerala.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO