Business Internaţional

Coniacul si sampania cresc veniturile Remy Cointreau

20.07.2007, 19:58 33

Vanzarile grupului Remy Cointreau au crescut cu 6,5% in primul trimestru fiscal datorita chinezilor si rusilor care au cumparat mai mult coniac Remy Martin si mai multa sampanie Charles Heidsieck, au declarat reprezentantii Remy Cointreau, a doua mare companie franceza de pe piata bauturilor alcoolice, scrie Bloomberg. In perioada aprilie-iunie, veniturile companiei au crescut pana la 158,7 milioane euro (219 milioane dolari), dupa ce anul trecut au ajuns la 149 de milioane euro, au mai spus cei de la Cointreau. Cresterea a depasit estimarile analistilor de 154 de milioane euro. Pretul unei actiuni Remy a crescut cu 23 de centi, adica 0,4%, pana la 57,23 euro. Actiunile grupului au avansat cu 17% de la inceputul anului, mai mult decat cele ale Pernod Ricard, cel mai mare producator francez de bauturi spirtoase, care au inregistrat o crestere de 14 procente. Veniturile din vanzarea de coniac au crescut cu 11% pana la 71,2 milioane de euro. "Remy Martin a avut un trimestru bun", au declarat reprezentanti ai companiei. "Cresterea puternica a unui brand de calitate superioara, mai ales pe pietele din China si Rusia, au confirmat potentialul urias pe care il are aceasta bautura pe cele doua piete", au mai precizat reprezentantii companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO