Coca-Cola deţine primele două poziţii pe piaţa băuturilorcarbonatate din Statele Unite, în funcţie de vânzări, momentistoric în rivalitatea cu Pepsi, care a pierdut locul al doilea înfavoarea Diet Coke, relatează Wall Street Journal.
Cele două companii s-au bătut în ultimul deceniu pentru cota depiaţă, în condiţiile unui declin general al vânzărilor de cola.
În 2009, Pepsi-Cola a devansat uşor Diet Coke, când ambelebranduri au avut o cotă de sub 10% pe piaţa băuturilorcarbonatate.
În acel an, Coca-Cola clasică a fost lider cu o cotă de 17%,potrivit companiei de analiză a pieţei Beverage Digest.
Analiştii se aşteaptă ca datele care urmează să fie publicate deBeverage Digest pentru 2010 să confirme că Diet Coke a devansatPepsi-Cola.
Luna trecută, Beverage Digest a relatat că Pepsi-Cola aînregistrat o scădere a cotei de piaţă de 0,5%, dar cea a Diet Cokes-a redus cu numai 0,1%.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels