Business Internaţional

Europa si Asia trag in jos vanzarile grupului Publicis

04.05.2007, 19:45 13

Grupul Publicis, proprietarul agentiilor de publicitate Leo Burnett si Saatchi&Saatchi si a patra mare companie de publicitate la nivel mondial, a inregistrat in primul trimestru al anului o incetinire a ritmului de crestere al vanzarilor din cauza performantelor slabe din Asia si Europa, scrie Bloomberg. Cresterea vanzarilor, fara a lua in calcul fluctuatiile valutare si achizitiile, a fost de 3%, fata de 6,3% cat a fost raportat un an mai devreme. "Cresterea organica este evident dezamagitoare. Rezultatele din Asia nu sunt tocmai bune. In trimestrele trecute, performantele erau deja slabe, in special in Coreea. Dar cresterea din Europa a dezamagit cel mai mult", spune Olivier Moral, analist la Fortist. Actiunile companiei au scazut cu 4,2% pana la 34,1 euro, cea mai mare scadere din august 2004 incoace. Compania este interesata de achizitii pe pietele emergente, care, pana in 2010, vor furniza un sfert din veniturile totale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO