Business Internaţional

Marriott estimeaza o crestere anuala de 20% påna in 2008

07.06.2005, 18:40 15

Marriott, operatorul hotelier numarul unu din Statele Unite, are ca obiectiv marirea capacitatii de cazare cu 75.000 påna la 90.000 de camere in urmatorii trei ani, informeaza CNN Money.

Grupul estimeaza o majorare a profitului cu 20% pe an påna in 2008 datorita penetrarii pietelor internationale.

Previziunile se bazeaza pe o crestere importanta a cifrei de afaceri in 2005, un an foarte bun pentru intreaga industrie hoteliera. Industria hoteliera s-a revigorat, in special in Londra, pe masura ce lumea isi revine din socul atacurilor teroriste din 11 septembrie. Hotelurile Marriott sunt extrem de populare in råndul turistilor americani care viziteaza Londra.

Marriott va profita de oportunitatile de crestere din Europa si Asia prin marirea capacitatii de cazare.

Marriott, care opereaza 2.600 de hoteluri in 65 de tari, planuieste sa ajunga la 75 de hoteluri in China in urmatorii zece ani si sa isi imbunatateasca prezenta din Europa cu 15% påna la sfårsitul lui 2008.

Se estimeaza ca 20% din noile hoteluri Marriott vor fi hoteluri vechi transformate sub marca Marriott.

Grupul, care opereaza si Ritz Carlton, Courtyard, Renaissance si Fairfield Inn, estimeaza ca cifra de afaceri pe camera, un indicator cheie din industrie, va creste progresiv, cu 4% in 2006, 6% in 2007 si 8% in 2008. Marriott si-a redecorat camerele, imbunatatind oferta cu acces internet de mare viteza si televizoare de mare claritate.

La o crestere de 4% a cifrei de afaceri pe camera, cåstigurile vor atinge nivelul de 3,42 dolari (2,8 euro) pe actiune in 2006.

Marriott a declarat ca noile legi de contabilitate care se aplica in domeniul imobiliar vor avea ca rezultat o taxa cuprinsa intre 150 de milioane de dolari (122 de milioane de euro) si 175 de milioane de dolari (143 de milioane de euro) in anul fiscal 2006.

Actiunile Marriott au crescut in acest an cu 7,7 procente, una dintre cele mai bune performante inregistrate de un lant hotelier american. Competitia dintre hoteluri este intensa.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO