Business Internaţional

Publicitatea agresiva aduce profituri cu 26% mai mari pentru Marks & Spencer

23.05.2007, 16:58 51

Marks & Spencer, cel mai mare retailer de imbracaminte din Marea Britanie, a anuntat ca profitul a crescut anul fiscal trecut cu 26%, cea mai mare crestere inregistrata in ultimii noua ani, datorita modernizarilor magazinelor si a publicitatii agresive realizate pentru castigarea clientilor, scrie Bloomberg. Profitul net a crescut la 960 mil. euro, sau 0,55 eurocenti pe actiune, in anul financiar incheiat pe 31 martie, de la 760 mil. euro, sau 0,45 de eurocenti pe actiune, in anul anterior. Vanzarile magazinelor deschise cu cel putin un an inainte au crescut cu 3,8% in trimestrul al patrulea, cea de-a saptea crestere trimestriala consecutiva dupa o perioada de sapte trimestre de declin. Directorul executiv Stuart Rose, care a revenit la conducerea companiei in 2004 si s-a opus unui plan de preluare din partea miliardarului Philip Grees, a adaugat noi modele de haine, a reamenajat magazinele si a creat clipuri publicitare cu topmodelul Twiggy si cantareata Shirley Bassey. In 1998, Marks& Spencer a raportat cel mai mare profit net inregistrat vreodata de 1,1 mld. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO