Business Travel

Codruţa Popescu, managing director, Go Travel: A fost un an în care a trebuit să oprim motoarele pentru a face o analiză critică a companiei, estimăm o scădere de 65% până la sfârşitul acestui an

Anul trecut agenţia de turism a înregistrat o creştere de 20% a afacerilor faţă de anul anterior, realizând afaceri de aproape 27mil. euro.

Anul trecut agenţia de turism a înregistrat o creştere de 20% a afacerilor faţă de anul anterior, realizând afaceri de aproape 27mil. euro.

Autor: Miruna Diaconu

11.11.2020, 09:30 199

♦ Go Travel este o agenţie de turism care se adresează clienţilor corporate, fiind prezentă pe piaţă din 2001, cu un istoric de absorbţie a unei alte agenţii, înfiinţată în 1992.

Codruţa Popescu, managing director, Go Travel, o agenţie de turism care se adresează clienţilor corporate, spune că anul acesta a fost unul foarte dificil pentru afacerile companiei, astfel că au fost nevoiţi să reducă considerabil activitatea, scăderile ajungând la circa 65% anul acesta faţă de afacerile înregistrate anul trecut.

„Anul 2020 a fost un an în care a trebuit să oprim motoarele pentru a face o analiză a companiei, de la mod de organizare la linii de business. În fiecare lună, din martie până în prezent, Go Travel a înregistrat scăderi semnificative faţă de anul trecut, de la 90 la 60%. Per ansamblu, estimăm o scădere de 65% până la sfârşitul anului 2020 faţă de 2019“, spune pentru ZF Codruţa Popescu, managing director, Go Travel.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO