CM 2010

Vodafone lansează un instrument de sondaje prin SMS. Primul sondaj: Cine câştigă Campionatul Mondial?

30.06.2010, 14:49 98

Vodafone, numărul doi pe piaţa locală de telefonie mobilă, alansat un nou serviciu - denumit "SMS Survey", care le permitecompaniilor de cercetare să efectueze sondaje prin mesaje scurte detip text, transmise clienţilor companiei de comunicaţii."Cercetarea de piaţă prin SMS este cea mai eficientă metodăcantitativă de sondaj în acest moment, costurile încep de la câtevasute de euro, iar implementarea, colectarea şi analiza datelorpoate dura de la câteva ore la maximum 3-4 zile", a declarat RaduBogdan, managing partner la Brennan Research & Consultants.

Potrivit reprezentanţilor companiei, aceasta metodă de cercetarepoate atinge un numar mare de respondenţi în acelaşi timp, iaraceştia pot fi selectaţi după criterii de sex, vârsta. Canalulpoate colecta un număr mare de răspunsuri într-un interval scurt detimp, la costuri mai mici decat cele implicate de alte metode,susţin reprezentanţii operatorului.

Un prim sondaj realizat prin serviciul SMS Survey, pe uneşantion de 2.773 utilizatori Vodafone, arată că, la actuala ediţiea Campionatului Mondial de Fotbal, principala favorită a româniloreste Argentina, cu 29% dintre voturi, iar 36% dintre utilizatoriconsideră că această echipă va fi şi câştigătoarea competiţiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO