Cifra de afaceri a lanţului de supermarketuri şi magazine de proximitate Mega Image a crescut like for like (fără a se ţine cont de expansiune) cu 11,9% în primul trimestru din acest an comparativ cu aceeaşi perioadă din 2017, potrivit raportului financiar al grupului Ahold Delhaize, proprietarul retailerului local.
Grupul olandezo-belgian nu oferă date defalcate privind cifra de afaceri netă pentru fiecare piaţă în parte, ci doar regional pe regiunea Europei Centrale şi de Sud-Est, din care fac parte România, Grecia, Serbia şi Cehia.
Împreună, pe cele patru pieţe, afacerile nete s-au ridicat la 1,44 mld. euro, cu 4,7% mai mari decât în aceeaşi perioadă a anului anterior. Avansul este anunţat luând în calcul expansiunea, ceea ce înseamnă că evoluţia businessului local a fost mult mai bună. De altfel, în raportul Ahold Delhaize este publicată doar valoarea pentru România, despre Cehia şi Serbia se menţionează că a existat o creştere de 5-9% (strong single digit), pe când în cazul Greciei evoluţia este negativă.