Companii

Aldi amână intrarea în România pentru că piaţa locală nu e suficient de dezvoltată. Discounterul german îşi concentrează atenţia pe pieţele deja existente

Nemţii de la Aldi sunt astăzi un gigant cu 10.000 de magazine şi afaceri de 50 miliarde de euro anual.

Nemţii de la Aldi sunt astăzi un gigant cu 10.000 de magazine şi afaceri de 50 miliarde de euro anual.

Autor: Cristina Roşca

19.08.2021, 12:10 8496

În regiune, nemţii sunt prezenţi deja în Ungaria şi Polonia, însă pe niciuna dintre pieţe nu au poziţie de forţă Aldi s-a uitat acum câţiva ani la piaţa din România, însă decizia a fost amânată.

Discounterul german Aldi amână intrarea în România pentru că îşi concentrează atenţia pe pieţele deja existente, cele mai multe aflate în vestul Europei, potrivit surselor ZF.

„România nu este acum pe radar, grupul îşi concentrează atenţia pe pieţele unde e deja, în special cele din America de Nord şi Europa de Vest. Sunt într-un amplu proces de modernizare şi de colaborare între Aldi Nord şi Aldi Sud“, spune o sursă din piaţă.

Grupul german Aldi a fost fondat în 1946 de doi fraţi Karl şi Theo Albrecht. Cei doi de fapt au preluat magazinul mamei lor din Essen, magazin care funcţiona din 1913, iar ulterior l-au dezvoltat într-un gigant cu profil de discount. În 1961 ei au decis să meargă pe drumuri separate, astfel că Theo Albrecht a preluat magazinele din nordul Germaniei şi drepturile de a se dezvolta în Europa. Fratele său Karl a primit magazinele din sudul Germaniei şi dreptul de a se extinde în Australia, Marea Britanie şi SUA.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO