Companii

Arabesque are un nou director de marketing

19.02.2008, 21:09 500

Florina Necula, fostul director de marketing al producatorului si distribuitorului de materiale de constructii Atlas Corporation, a devenit recent noul marketing manager al Arabesque, cel mai mare furnizor de solutii pentru constructii. Ea l-a inlocuit in functie pe Dorin Calvarasanu. Necula a fost in perioada 2004-2007 directorul de marketing al Atlas Corporation, iar anterior a lucrat pe aceeasi pozitie la producatorii din industria alimentara Agricola Bacau (2003-2004) si Royal Brinkers (2000-2002). Printre contributiile realizate in companiile in care a lucrat anterior se numara cresterea cotei de piata a brandului Apla pana la locul 2 in topul vopselelor lavabile, evenimentul de inaugurare a Atlas Production Park si lansarea polistirenului extrudat AplaXFoam, schimbarea identitatii companiei si a brandului Agricola Bacau, inaugurarea a doua fabrici Agricola, si cresterea cotei de piata a brandului Linco de la 9% la 15%. Arabesque, infiintata in 1994 de catre omul de afaceri Virgil Cezar Rapotan, este specializata pe distributia de materiale de constructii si finisaje catre companii si utilizatori profesionisti si doar 5% dintre clienti sunt persoane fizice.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO