Companii

Au găsit soluţii pentru creştere: KFC şi Pizza Hut, plus 15% în primul trimestru

Mark Hilton. Mediafax Foto

Mark Hilton. Mediafax Foto

Autor: Cristina Roşca

15.04.2013, 00:07 908

Mark Hilton, numit acum un an la conducerea operaţiunilor unuia dintre cele mai mari grupuri de restaurante de pe piaţa locală, ce cuprinde nume precum KFC, Pizza Hut şi Hard Rock Cafe, spune că afacerile KFC au avansat în primele trei luni ale acestui an cu 15%, în timp ce businessul Pizza Hut a postat o creştere de zece procente la un număr constant de restaurante.

„Anul va fi dificil, chiar mai dificil decât precedentul, mai ales în prima jumătate, însă noi ne-am bugetat creştere.“ Britanicul spune că mallurile sunt liniştite şi clienţii sunt prudenţi, însă brandurile pe care le conduce cresc pentru că sunt cunoscute şi au o istorie lungă pe piaţa locală, reuşind astfel să îşi fidelizeze clienţii.

În ultimii ani, marcaţi de criza financiară, românii au devenit tot mai precauţi şi mai economi, preferând să iasă mai rar în oraş sau să cheltuiască mai puţini bani. „Avem clienţi care în contextul crizei se orientează spre produse mai ieftine, cum ar fi cele al căror preţ începe de la 3,9 lei, însă continuă să vină. Avem însă şi clienţi care nu şi-au schimbat obiceiurile de consum pentru că au încă disponibilitate financiară.“

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO