Companii

Brandul francez de haine Cacharel se aşteaptă la vânzări în creştere cu 15%

Brandul francez de haine Cacharel se aşteaptă la...

Autor: Ana Maria Petcana

12.01.2015, 00:00 762

"Vânzările Cacharel în România au crescut de la an la an, trecând prin toate etapele specifice unei evoluţii crescătoare, au existat şi perioade de stagnare sau chiar de regres, depăşite însă cu succes", se arată într-un comunicat al companiei.

Cacharel a vândut în cei 7 ani de activitate pe piaţa românească peste 5.000 de costume şi în jur de 6.500 perechi de pantofi.

Cele mai scumpe produse existente în magazin sunt costumele ediţie limitată, precum costumul din 70% lână Cerutti şi 30% mătase, care ajunge la 3.300 lei. Fiecare colecţie a brandului are cel mult patru produse în ediţie limitată.

Cacharel arată că românii şi-au schimbat atitudinea faţă de produsele de lux, vor un raport echilibrat între calitate şi preţ şi sunt prudenţi, studiind cu atenţie oferta.

"Clientul român şi-a schimbat atitudinea comparativ cu anii trecuţi. Acesta a devenit receptiv şi deschis către produsele şi serviciile de lux, pretinzând grijă şi atenţie maximă de la o companie; este în căutarea calităţii şi a raportului echilibrat între calitate şi preţ; este în general lipsit de timp şi doreşte să se simtă valorizat, preţuit, respectat; este interesat de tendinţele actuale; nu este deloc inconştient la cumpărături, ci prudent, studiind şi testând oferta şi fiind preocupat de investiţia pe termen lung. Preţul are importanţă în alegerea unui anumit produs, dar calitatea primează în faţa preţului", spune Florin Leoveanu, brand manager Cacharel România.

În 2014, printre cele mai căutate produse marca Cacharel au fost pantofii în nuanţe de maro şi cogniac, accesoriile colorate (papion, butoni, cravata, batiste etc) şi costumele navy şi electric blue.

Produsele care ajung în magazinele din România sunt fabricate în Franţa, Italia, Turcia. Cacharel are un magazin în Băneasa Shopping City.

Potrivit Cacharel, România reprezintă o piaţă atrăgătoare pentru brandurile de lux, datorită orientării şi receptivităţii populaţiei către produsele de lux.

Brandul Cacharel a fost creat în 1962 de către Jean Bousquet.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO