Companii

O carmangerie din Bucureşti a cucerit cu cârnaţii de bere cea mai populară platformă în rândul tinerilor: „TikTok ne aduce cei mai mulţi clienţi. Nu cred că mai sunt firme care se gândesc că nu trebuie să fie în online”

O carmangerie din Bucureşti a cucerit cu cârnaţii de...

Autor: Florentina Niţu

22.04.2024, 17:38 287

Meşteşugari de Gusturi, o carmangerie aflată în zona Prelungirea Ghencea din Bucureşti, a reuşit să-şi crească vânzările şi să atragă cei mai mulţi clienţi prin prezenţa în mediul online, dar, în principal pe TikTok, cea mai populară platformă în rândul tinerelor. 

„TikTok ne aduce cei mai mulţi clienţi. Poţi lega magazinul online de promovare şi atunci clienţii voi fi direcţionaţi către el. (...) Tu poţi să ai o ofertă foarte mare, dar dacă nu ai cerere rişti să te pască falimentul. Nu cred că mai sunt firme care gândesc că nu trebuie să fie în online. Deja a devenit o condiţie obligatorie, consider eu, să fii prezent în online. Dacă nu eşti acolo foarte puţini te vor cunoaşte pe aria unde activezi”, a spus Cristina Smădu, fondator şi director de vânzări al Siomarprod, compania din spatele brandului Meşteşugari de Gusturi.
 
Ea a pornit afacerea în urmă cu zece ani alături de soţul ei, profesor de sport, având experienţa unui business de familie, deoarece părinţii săi au făcut unul în anii '90 în sectorul comerţului alimentar. În ceea ce priveşte prezenţa în online, antreprenoarea afirmă că nu a fost deschisă de la început, ci pandemia le-a creat oportunitatea de a explora acest mediu, care s-a dovedit prosper prin creşterea vânzărilor. 
 
„În 2020 am deschis un magazin online care se numeşte meşteşugaridegusturi.ro şi pentru că erau restricţiile la vremea respectivă cu ieşitul din casă, oamenii comandau online şi a fost mult mai uşor să venim mai aproape de clienţii noştri, dovadă că şi astăzi magazinul funcţionează foarte bine şi avem comenzi din toată ţara. Totodată, acum funcţionăm în online nu numai cu magazinul, ci şi cu canalele pe care le folosim: Facebook, Instagram şi Tiktok pentru a ne promova şi a face cunoscute produsele", a explicat Cristina Smădu.
 
Ea a adăugat că este una să vină clientul în magazinul fizic şi să observe produsele, căci spaţiul e limitat, dar nici nu pot ajunge decât clienţi din Bucureşti, iar alta este să vadă clienţi de la nivel naţional, din orice colţ al ţării, produsele online. Zilnic, în magazinul din Capitală, intră, în medie, 200 de persoane. „Prin canalele de social media eşti cu mult mai câştigat." De asemenea, compania lucrează cu foarte multe restaurante din Bucureşti, cât şi din Constanţa. „Livrăm în fiecare zi la nivel de Bucureşti mezeluri şi carne proaspătă către restaurantele cu care colaborăm. Lucrăm cu 50 de restaurante", a precizat ea. 

Totodată, se adresează şi locurilor de joacă, unde se organizează din ce în ce mai multe zile de naştere. „Odată cu debutul de 1 mai de la mare, avem cereri şi din Costineşti şi Mamaia, în mare parte pentru mici şi ceafă de porc." Cristina Smădu a spus că mai participă la târguri cu tematică, adică, spre exemplu, Indagra.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO