Companii

CNA a oprit campania Cosmote

22.03.2006, 00:00 16

Consiliul National al Audiovizualului a decis in sedinta de ieri sa ceara oprirea de la difuzare a spotului "Studenti", care promova extraoptiunea "2.000 de minute" a operatorului de telefonie mobila Cosmote, pe motiv de publicitate inselatoare. Membrii CNA au declarat ca oferta din reclama "nu este acoperita, in acest moment", pe piata. De aceeasi parere a fost si Consiliul Roman pentru Publicitate (RAC), care a considerat ca spotul incalca articolul 2 alineatul 4 din Codul de Practica in Publicitate. Potrivit acestui articol, "publicitatea trebuie sa evite orice afirmatie sau reprezentare care ar putea insela consumatorii, chiar si prin omisiune, ambiguitate ori exagerare, in special in ceea ce priveste caracteristicile sau efectele unui produs, ale pretului acestuia, ale oricarei oferte gratuite, ale conditiilor de vanzare, ale distributiei, ale identitatii persoanelor prezentate, ale premiilor sau castigurilor". In plus, reprezentantul RAC, prezent in sedinta CNA, a spus ca extraoptiunea de 2.000 de minute de la Cosmote a fost valabila pe piata doar trei zile. Cosmote Romania a anuntat insa, din data de 19 martie, ca a devansat de la 31 martie la 22 martie, data pana la care posesorii de cartele prepaid pot accesa optiunea prin care au posibilitatea sa vorbeasca 2.000 de minute in reteaua operatorului de telefonie mobila. Decizia a fost luata "datorita cererii fara precedent si suprasolicitarii temporare a retelei", sustine Cosmote. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO