Companii

Cum vede cel mai mare producător local de cafea piaţa: creştere de 5% şi stabilizarea preţurilor

Marius Meleşteu: Probabil că pentru o ceaşcă de cafea costul ar fi de 2-3 lei, restul marjei aparţine locaţiei. Pentru că antreprenorul care deţine un local are de multe ori investiţia în maşini, el are omul care prepară cafeaua, servirea, investiţia pe care a făcut-o în locaţia respectivă.

Marius Meleşteu: Probabil că pentru o ceaşcă de cafea costul ar fi de 2-3 lei, restul marjei aparţine locaţiei. Pentru că antreprenorul care deţine un local are de multe ori investiţia în maşini, el are omul care prepară cafeaua, servirea, investiţia pe care a făcut-o în locaţia respectivă.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

04.07.2013, 20:04 144

Strauss România, producătorul cafelei Doncafé, ar putea înregistra în acest an afaceri de 55 mil. euro, creşterea de 5% faţă de anul precedent fiind în linie cu evoluţia estimată a pieţei.

„Eu cred că în următorii cinci ani piaţa va avea o creştere mult mai sănătoasă, dar cu cifre mici. Acest lucru se întâmplă pentru că la noi consumul este încă mic şi n-am ajuns nici la media europeană”, a declarat pentru ZF Marius Meleşteu, general manager al companiei.

El menţionează că piaţa a crescut până în 2008 şi chiar a ajuns aproape de dublare într-un deceniu.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO