Companii

Danone: Coşul de cumpărături s-a înjumătăţit în criză. Oamenii cumpără zilnic, dar în cantităţi mai mici

Danone: Coşul de cumpărături s-a înjumătăţit în...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

07.03.2014, 00:08 260
Dieter Schulz, directorul general al Danone Europa de Sud- Est, cel mai mare producător de iaurturi, spune că anul 2014 va fi un an plin de provocări din cauza puterii reduse de cumpărare a românilor, însă piaţa românească rămâne plină de oportunităţi deoarece consumul de iaurturi este la un nivel foarte scăzut comparativ cu alte ţări din Europa.
 
Schulz afirmă că în criză comportamentul consumatorului român s-a schimbat, astfel că de la cumpărături săptămânale, în care îşi umplea coşurile, a ajuns să meargă la cumpărături zilnic, dar să cheltuie mai puţin.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO