Companii

Decathlon a avut vânzări medii de 4,4 mil. euro per magazin după o creştere a cifrei de afaceri cu 30%

Decathlon a avut vânzări medii de 4,4 mil. euro per...

Autor: Cristina Roşca

23.06.2013, 22:40 175

Retailerul de echipamente sportive Decathlon, care a ajuns la o reţea de zece magazine pe piaţa locală, a realizat în 2012 afaceri de 195 mil. lei (43,7 mil. euro), în creştere cu 30% în euro, potrivit datelor de la Registrul Comerţului. Astfel, vânzările medii ale fiecărui magazin din reţea s-au ridicat anul trecut la 4,37 mil. euro, aproape de rulajul celui mai bun restaurant din România după vânzări - Caru’cu Bere, potrivit ultimelor informaţii ale ZF - şi mai mult de dublu faţă de un supermarket Profi.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 24.06.2013

ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO