Companii

Dezvăluiri de la Lidl: Cât de departe sunt dispuşi românii să meargă să găsească promoţii şi oferte

Lidl a intrat oficial pe piaţa locală în 2011, când a preluat peste 100 de magazine Plus Discount, iar apoi a mizat pe expansiune proprie.

Lidl a intrat oficial pe piaţa locală în 2011, când a preluat peste 100 de magazine Plus Discount, iar apoi a mizat pe expansiune proprie.

Autor: Cristina Roşca

24.04.2024, 17:30 2314

Românii sunt tot mai atenţi la promoţii şi oferte, căutându-le într-o perioadă de sensibilitate accentuată la preţuri, pe fondul presiunii asupra bugetelor, spun oficialii de la Lidl România, liderul comerţului local.

„Una dintre tendinţele din 2024 este continuarea adaptării cheltuielilor la contextul economic actual, con­su­matorii optând pentru retaileri mai accesibili din punctul de vedere al preţului. Discounterii, inclusiv Lidl, au înre­gis­trat performanţe remarcabile în 2023, atingând, însumat, o cotă de piaţă de 27%. Acest lucru indică o orientare clară a consumatorilor către opţiuni mai econo­mice“, afirmă oficialii de la Lidl, care citează compania de con­sultanţă McKinsey. Ei nu oferă însă detalii privind pro­pria cotă de piaţă sau cifra de afaceri obţinută anul trecut.

Spre comparaţie, în 2022, Lidl Discount, firma care operează retailul din România, a raportat afaceri de 18,5 mld. lei, plus 24%.

 
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
ZF Digital Summit 2024