Companii

Dragoş Dinu despre obiectivele sale la Domo: EBITDA pozitiv şi o creştere de 7-10%

Dragoş Dinu, CEO al Domo: Ca CEO, jobul este acelaşi. Industria diferă. Am trecut prin construcţii, prin soft drinks, prin food, prin farma, acum lucrez în electroIT. Nu mai simt schimbările atât de brutal. Managementul are aceiaşi parametri şi aceleaşi pârghii indiferent de industrie

Dragoş Dinu, CEO al Domo: Ca CEO, jobul este acelaşi. Industria diferă. Am trecut prin construcţii, prin soft drinks, prin food, prin farma, acum lucrez în electroIT. Nu mai simt schimbările atât de brutal. Managementul are aceiaşi parametri şi aceleaşi pârghii indiferent de industrie

Autor: Ioana David

28.02.2013, 19:50 425

Dragoş Dinu, care recent a fost numit CEO al retaile­ru­lui de electronice, electro­casnice şi produse IT Domo, spune că anul acesta obiec­tivul său este optimizarea businessului, ceea ce înseamnă mutări, reduceri ale supra­fe­ţelor de vânzare dar şi închideri sau des­chideri de magazine.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO