Energie

CEO al MOL România: Avem un buget de invesţii de 15 mil. euro, dar şi lichidităţi pentru achiziţii

Kinga Daradics, country chairman al MOL România: „Sunt multe semne care ne fac să credem că piaţa are potenţial. Din 2008 încoace piaţa a scăzut mereu, dar anul acesta sunt mai multe motive de optimism, infrastructra şi evoluţia vânzărilor de maşini numărându-se printre acestea“.

Kinga Daradics, country chairman al MOL România: „Sunt multe semne care ne fac să credem că piaţa are potenţial. Din 2008 încoace piaţa a scăzut mereu, dar anul acesta sunt mai multe motive de optimism, infrastructra şi evoluţia vânzărilor de maşini numărându-se printre acestea“.

Autor: Roxana Petrescu

09.07.2015, 00:06 576
Kinga Daradics, country chairman al MOL România, al patrulea cel mai mare jucător din piaţa petrolieră locală, spune că firma are pentru anul acesta un buget de investiţii de 15 milioane de euro, sumă care nu este destinată exlcusiv deschiderii de benzinării, noi achiziţii nefiind excluse, cu condiţia îndeplinirii anumitor condiţii. În vara lui 2014, MOL a semnat tranzacţia anului prin care a prelaut cele 42 de benzinării Agip prin care italienii de la ENI mai erau activi pe piaţa locală.
 
„Lichidităţi la nivel de grup sunt, dar orice decizie trebuie să treacă printr-un filtru. Anul trecut am deschis 12 staţii în uma unor investiţii de 11 milioane de euro, iar pentru anul acesta bugetul este de 15 milioane de euro, dar nu este în totalitate destinat des­chiderii de noi staţii“, a spus Kinga Daradis.
 
La începutul acestui an, oficialii grupului MOL au declarat că obiectivul setat pentru următorii trei ani pentru piaţa locală este de a ajunge pe podiumul sectorului de carburanţi din România. În acest moment, MOL Ro­mâ­nia are o cotă de piaţă de 15%, fiind a patra cea mai mare companie petrolieră din România. Liderul pieţei este Petrom, care are o reţea de circa 545 de staţii, urmat de Rompetrol şi de ruşii de la Lukoil.
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro