Transportul de cereale pe şosea către portul Constanţa este îngreunat din cauza unei lucrări la şoseaua ce leagă portul de autostrada A4 (centura Constanţei) începută abia luna trecută atunci când a fost aprobat bugetul companiei.
Ritmul lent de încărcare-descărcare a cerealelor în port dă peste cap planurile traderilor şi ale fermierilor în condiţiile în care lunile iulie-august sunt printre cele mai aglomerate din întreg sezonul.
„Lucrarea este inclusă în planul de reparaţii pe anul 2014 al CN Administraţia Porturilor Maritime Constanţa. Drumul respectiv a fost realizat în anii ’80 şi necesită reparaţii. Din nefericire, bugetul de venituri şi cheltuieli al companiei a fost aprobat în iunie 2014“, explică Valeriu Ionescu, directorul general al administraţiei portului Constanţa. Compania de stat ce operează portul este controlată de Ministerul Transporturilor cu 60% din acţiuni, iar restul este împărţit în mod egal între Consiliul Local Constanţa şi Fondul Proprietatea.