Companii

Farmaciile Belladonna şi-au bugetat afaceri de 230 mil. lei, în creştere cu 5%. E un avans modest, dar solid

Belladonna s-a poziţionat în piaţă ca o reţea de farmacii „low-cost“, cu preţuri mici, segment pe care au început să intre în ultimul timp şi alţi jucători.

Belladonna s-a poziţionat în piaţă ca o reţea de farmacii „low-cost“, cu preţuri mici, segment pe care au început să intre în ultimul timp şi alţi jucători.

Autor: Mirabela Tiron

10.01.2017, 00:08 59

„Ne uităm la deschideri în afara Bucureştiului, targetăm în total 100 de farmacii. Dacă vom identifica oportunităţi de dezvoltare, vom face eforturi în sensul finanţării acestor proiecte, în special din surse proprii.“

Lanţul de farmacii Belladonna, controlat de antreprenorii români Florin şi Alina-Ni­coleta Gheorghiţă, a finalizat cu vânzări de circa 220 de milioane de lei anul trecut, nivel similar cu cel din anul anterior, ge­nerate de 94 de unităţi operaţionale, potrivit oficialilor companiei.

În ultimul trimestru, lanţul de farmacii a reuşit să îşi crească vânzările după ce în primele nouă luni ra­portase o scădere faţă de perioada similară a anului 2015, în condiţiile în care numărul de farmacii a fost mai mic.

„Farmaciile Belladonna şi-au menţinut strategia de eficientizare şi în ultimul trimestru al anului 2016. În medie o farmacie Belladonna a crescut cu 3,8% în 2016 versus 2015. Acest rezultat spune mult despre eforturile noastre, comparându-ne cu o perioadă în care multe dintre preţurile medicamentelor eliberate cu prescripţie medicală au fost scăzute (la 1 Iulie 2015) şi TVA la suplimentele alimentare a fost redusă la 9%“, a spus  Anton Aldea, directorul executiv al farmaciilor Belladonna. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO