Companii

Future Marketing: noile contracte vor dubla numarul de mystery shopperi

28.06.2007, 19:25 172

Compania de cercetari de piata Future Marketing, cu actionariat integral romanesc, unul dintre cei mai importanti furnizori de mystery shopping din Romania, estimeaza o dublare a numarului de mystery shopperi in 2008, in prezent compania avand inscrise in baza de date 1.000 de persoane. "Mizam pe atragerea de noi clienti, jucatori importanti de pe piata de retail, bancara, HoReCa, dar si transporturi, atat de pe piata autohtona, dar si din strainatate, ceea ce va duce la dublarea numarului de mystery shopperi in 2008", spune Ioana Maria Bostina, managing partner al Future Marketing. In 2006, compania avea inregistrati aproximativ 700 de mystery shopperi, lunar inscriindu-se aproximativ 10-20 de persoane, in plus fata de recrutarile pe care compania le realizeaza de pe portalul Best Jobs. Future Marketing detine birouri regionale in Timisoara, Ramnicu Valcea si Constanta, printre cei mai importanti clienti ai companiei numarandu-se BRD-Groupe Societe Generale, Credit Europe Bank, KFC, Pizza Hut si TAROM. Pentru 2007 compania estimeaza o cifra de afaceri de 150.000 de euro, cu 200% mai mare decat anul trecut. Mistery shoppingul presupune contractarea unei companii care va vizita magazinele angajatorului, pentru a evalua serviciile oferite clientilor in diferite situatii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO