Companii

Kaufland România instalează geamuri de protecţie la casele de marcat, iar accesul în magazine se va face în grupuri restrânse, pentru a evita răspândirea coronavirus

Kaufland România instalează geamuri de protecţie la casele de marcat, iar accesul în magazine se va face în grupuri restrânse, pentru a evita răspândirea coronavirus

Autor: Alexandra Cepăreanu

18.03.2020, 17:20 64266

Kaufland România a instituit măsuri suplimentare de protecţie atât a angajaţilor, cât şi a clienţilor împotriva infecţiei cu noul coronavirus. Astfel, compania instalează geamuri de protecţie din plexiglas la casele de marcat în toate magazinele din ţară, cu prioritate în oraşele în care sunt mai multe cazuri de pacienţi infectaţi cu COVID-19, potrivit reprezentanţilor companiei.

„Colegii de la casele de marcat, dar şi cei de la raioanele Legume-Fructe şi de la vitrina cu servire asistată au mănuşi de unică folosinţă, în anumite cazuri, pentru a evita supra-aglomerarea, acolo unde se impune, accesul clienţilor în magazine se va face în grupuri restrânse de persoane, iar pe podeaua din zonele de trafic au fost amplasate benzi care indică distanţa de siguranţă.”

De asemenea, compania dezinfectează toate suprafeţele de contact şi obiectele des utilizate de clienţi şi angajaţi, spre exemplu cărucioare, case de marcat, mobilier, cântare, clanţe, butoane etc, precum şi spaţiile comune - toalete, scări rulante-.  

„Toate magazinele sunt dotate cu dezinfectant de mâini gratuit, atât pentru clienţi, cât şi pentru colegi. La toalete există săpun ce conţine dezinfectant. Pe lângă acestea, o măsură de protecţie este şi responsabilizarea clienţilor. Astfel, printr-o campanie amplă clienţii primesc informaţii educaţionale despre prevenţie şi responsabilitate, prin intermediul spoturilor radio, la televizor, mesaje online, dar şi în magazine, prin signalistică amplasată pe podea, geamuri şi în zonele de trafic.”

Compania anunţă consumatorii că „există suficiente stocuri, datorită livrărilor zilnice şi a unei mari varietăţi de produse şi că magazinele vor rămâne deschise, acestea fiind aspecte prioritare pentru toată echipa.”

 

Citiţi ZF e-paper de joi, 19 martie 

AFACERI DE LA ZERO