Companii

Michelin: Ponderea anvelopelor premium a crescut în 2005-2010 de la 13% la 27%

Autor: Gabriel Botezatu

10.05.2011, 23:31 194

Anvelopele premium reprezentau anul trecut 27% din totalulvânzărilor în piaţa de profil, care cumulează trei milioane deunităţi, faţă de 13% în 2005, potrivit Michelin România. "ÎnRomânia, ponderea anvelopelor premium pentru autoturisme, camioneteşi 4x4 a crescut de la 13% în 2005 la 27% în 2010.

De asemenea, ponderea anvelopelor de iarnă a evoluat în aceeaşiperioadă de la 23% la 45%. Acest lucru poate fi explicat de faptulcă România este o piaţă emergentă, unde mărcile de anvelope premiumse dezvoltă mai mult în detrimentul celor de buget, în strânsălegătură cu înnoirea parcului auto şi educaţia consumatorilor înceea ce priveşte echiparea cu anvelope de iarnă", a declaratîntr-un comunicat Alina Ghica, directorul de marketing al MichelinRomânia şi Balcani.

Ea a declarat la sfârşitul aprilie că piaţa totală de anvelope acrescut anul trecut cu 25% faţă de 2009, la trei milioane deunităţi, pe fondul cererii clienţilor care au cumpărat maşini noiîn perioada 2007 - 2008, când piaţa auto a înregistrat coteistorice. Reprezentantul Michelin România apreciază că piaţa localăa anvelopelor este cea mai dinamică din regiune şi peste mediaeuropeană.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO