Mihai Georgescu, managerul român care conduce de trei luni operaţiunile producătorului de ciocolată Kandia Dulce, spune că obiectivele companiei în perioada următoare sunt prioritizarea brandurilor din portofoliu, creşterea distribuţiei şi vizibilitatea produselor în toate locurile unde „banii schimbă mâinile“.
„Avem foarte multe branduri în portofoliu. Pe deoparte este un ochi care râde, dar pe de altă parte este un ochi care plânge pentru că înţelege că nu putem să le sprijinim cum ne-am dori pe toate. Atunci trebuie să ne prioritizăm eforturile uitându-ne la acele mărci care au potenţialul cel mai mare de creştere. (...) Ceea ce vinde nu este neapărat prezenţa în cât mai multe în magazine, ci vizibilitatea produselor în magazine“, apreciază managerul care anterior, timp de 21 de ani, a condus operaţiunile americanilor de la Wrigley în România şi a dus produsele acestora pe toate rafturile magazinelor din România.
La începutul acestui an el a plecat de la conducerea companiei care are în portofoliu produse precum Orbit sau Winterfresh, iar în luna septembrie a acestui an a fost numit director general al Kandia Dulce, companie cu afaceri de 33 mil. euro.
Kandia Dulce este cel mai mare producător local de ciocolată şi deţine o unitate de producţie în Capitală, unde produce mărci precum Rom, Kandia, Primola, Laura sau Măgura. Kandia Dulce este deţinut de familia austriacă Meinl, ca şi celălalt mare jucător de pe piaţă Heidi Chocolat. Mihai Georgescu spune că nu se are în vedere o fuziune a celor două companii.