Companii

Mircea Moga, CEO al Mega Image: Nu mai este de ajuns să fii în proximitatea clientului doar fizic. Sortimentaţia trebuie să fie relevantă şi variată

Mircea Moga, CEO al Mega Image: Vom continua să ne concentrăm pe consolidarea segmentului de e-commerce, care creşte într-un ritm accelerat şi care are un real potenţial de dezvoltare în perioada imediat următoare.

Mircea Moga, CEO al Mega Image: Vom continua să ne concentrăm pe consolidarea segmentului de e-commerce, care creşte într-un ritm accelerat şi care are un real potenţial de dezvoltare în perioada imediat următoare.

Autor: Cristina Roşca

26.03.2022, 10:41 474

Mega Image este al doilea cel mai extins retailer din comerţul modern local, cu un total de circa 900 de supermarketuri şi magazine de proximitate Compania are şi propriul magazin online după ce până anul trecut a operat în acest canal un proiect în parteneriat cu eMAG.

Mircea Moga, CEO al retai­le­rului Mega Image, crede că în 2022, în pofida pre­siu­nilor inflaţioniste, co­merţul alimentar va con­ti­nua să crească. În acest context, compania îşi va continua şi ea expansiunea.

„Industria retailului rămâne pe un trend ascendent şi vom continua investiţiile pentru a pătrunde pe noi teritorii, dar şi pentru a ne consolida prezenţa în pieţele pe care le deservim.“

Lanţul de magazine Mega Image a ajuns să acopere circa 15 judeţe şi Bucureştiul, la circa cinci ani după ce olandezo-belgienii au început expansiunea la nivel naţional prin deschiderea pieţei din Cluj. La momentul acela, reţeaua era deja prezentă în judeţe relativ apropiate de Capitală, însă Clujul a fost primul pas făcut la o distanţă semnifica­ti­vă de nucleul operaţiunilor.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO