Companii

Nestle vede profit in dulciurile pentru copii si adolescenti

29.09.2004, 00:00 41

Nestle Romania, filiala producatorului elvetian din industria alimentara, si-a extins portofoliul de produse cu inca doua napolitane sub brandul Joe si a lansat pe piata romaneasca brandul international KitKat.
"Am extins Joe si pe segmentul copiilor si al adolescentilor, prin doua produse lansate saptamana trecuta Joe Milky si Joe Crunch. Extinderea gamei de produse Joe va continua", a spus Paul Nuber, directorul general Nestle Romania.
La inceputul acestei saptamani, compania a lansat pe piata romaneasca si ciocolata KitKat, unul dintre cele mai importante branduri ale companiei pe plan international.
Segmentul de dulciuri destinate copiilor devine tot mai atractiv pentru producatori. O alta companie care mizeaza pe acest segment este Supreme Chocolats, care a lansat anul acesta batoanele pentru copii, Primola Zoo.
"Atat pentru noile produse Joe, cat si pentru KitKat Chunky, am investit si in spoturi TV, a caror difuzare va incepe din octombrie", a spus Nuber.
Compania de origine elvetiana Nestle este cel mai mare producator mondial din industria alimentara, cu vanzari anuale de circa 60 de miliarde de euro.
Compania Nestle este prezenta pe piata romaneasca din 1995, iar din 2000, compania a intrat si pe productie, odata cu achizitionarea fabricii de napolitane Joe de la Timisoara de la Florentin Banu.
Vanzarile Nestle Romania s-au ridicat anul trecut la 39 de mil.euro, iar pentru acest an compania a anuntat un terget de crestere de 42% in euro. Nuber a spus ca vanzarile pe primul semestru au fost peste targetul fixat la inceputul anului.
Potrivit lui Nuber, piata romaneasca de napolitane se ridica la 40 de milioane de euro pe an si anul trecut a inregistrat o stagnare. Joe concureaza cu napolitane precum Alka si Natty (European Food).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO