Companii

Noul proprietar al Ursus vrea să ducă brandurile premium locale de bere pe pieţele externe

Noul proprietar al Ursus vrea să ducă brandurile...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

26.06.2017, 00:07 1923

Grupul japonez Asahi, cel care a cumpărat într-o tranzacţie internaţională Ursus România, liderul pieţei de bere, a declarat la Plzen - Cehia, că are în plan extinderea brandurilor premium româneşti de bere pe pieţele internaţionale.

„Nu am achiziţionat activele SABMiller din Europa Centrală şi de Est, inclusiv din România, pentru a ne vinde brandul Asahi în regiune, ci pentru a păstra tradiţia şi istoria industriei berii în aceste cinci ţări. Ne dorim şi extinderea brandurilor premium locale pe pieţele internaţionale. Vrem să fim un jucător competitiv“, a spus Akiyoshi Koji, preşedintele Asahi Group Holdings.

„România este o piaţă care ne-a adus multe emoţii în ultimii ani, şi pozitive, şi negative“, a spus Paolo Lanzarotti, CEO al Asahi Breweries Europe. Vedem oportunităţi de creştere în România şi ar trebui să ne concentrăm pe categoria superpremium, a adăugat el.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Power Summit’24
AFACERI DE LA ZERO