Companii

Octavian Radu vine cu 7 mil. euro pentru a prinde boom-ul de sarbatori

06.11.2008, 19:31 26

Rafar, divizia de fashion a grupului RTC, controlat de omul de afaceri Octavian Radu, si-a extins portofoliul de branduri cu alte trei nume pe piata accesoriilor, a lenjeriei intime si pe cea de fashion, intrand la inceputul acestei luni in centrul comercial Lotus din Oradea, cu ajutorul unei investitii de doua milioane de euro.

"Pe langa magazinul Debenhams deschis in octombrie, care se intinde pe o suprafata de 1.600 de metri patrati, am adus J.Press, un brand unguresc de lenjerie intima, prin preluarea distribuitorului care aducea produsele in Romania, in magazinele de tip mass-market, brandul german Forever18, care se adreseaza tinerelor cu venituri medii si sub-medii, si Bijoux Terner, un magazin de accesorii, in care toate produsele au pret unic, de 55 lei", a declarat Ramona Stanciulescu, director executiv al Rafar.
Tot pentru ultimele luni din acest an este programata lansarea unui alt magazin Debenhams de 1.500 de metri patrati, in extensia centrului comercial Plaza Romania din Capitala, unitate care va fi deschisa in urma unei investitii de aproximativ doua milioane de euro.
In paralel, compania va intra si in centrul comercial al Anchor Group din Republica Moldova, programat sa se deschida in aceasta luna. "Am inchiriat 2.500 de metri patrati in care vom investi pana la trei milioane de euro pentru a intra cu brandurile Olsen si Sacoor Brothers, dar si cu cele trei branduri noi", spune Stanciulescu.
Tot pentru acest an, Rafar ataca piata din Capitala, deschizand un al doilea magazin Forever18 in Liberty Center, ultimul mall deschis in Bucuresti. Conducerea Rafar este precauta in a lansa un plan de dezvoltare pentru urmatorul an din cauza turbulentelor de pe piata financiara si admite ca pentru deschiderile viitoare va aborda bancile pentru acordarea unor credite suplimentare.
"Daca scade bugetul alocat cumparaturilor de fashion ne asteptam la translatari de la brandurile mai scumpe la cele care se adreseaza oamenilor cu venituri mai mici. Mai mult, este posibil ca unele centre comerciale sa nu se mai deschida. De aceea noi intram cu branduri care se adreseaza tuturor categoriilor si ne dezvoltam acolo unde dinamica va fi mai mare", subliniaza Stanciulescu.
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO