Companii

Olym­pus: În lactate, consumul din România ur­mează tendinţa inter­na­ţională spre ia­ur­tul gre­cesc

Olym­pus: În lactate, consumul din România ur­mează...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

05.01.2013, 10:47 1836

Ilias Pliatsi­kas, directorul general al Olym­pus Dairy Industry, companie elenă specializată în producţia de lactate, afirmă că firma pe care o conduce se va fo­cu­sa în perioa­da urmă­toare pe con­so­lidarea ce­lor do­uă bran­duri cu care este pre­zentă pe piaţa ro­mâ­neas­că: Oly (lap­te, iaurt, smân­­tâ­nă) şi Olympus (tele­mea, iaurt gre­cesc).

"Cele mai vân­dute pro­du­se, până în prezent, sunt te­le­mea­ua şi iaurturile. De altfel, România ur­mează tendinţa inter­na­ţională în ceea ce priveşte consu­mul de lactate, un ac­cent puternic, în ulti­mii ani, punându-se pe ia­ur­tul gre­cesc. Estimă­ri­le noastre ara­tă că iaurtul grecesc va ajunge la o cotă de pia­ţă de 15% în categoria iaurt în ur­mă­torii ani, cu condiţia ca şi piaţa să atin­gă un anu­­mit nivel de maturitate", a menţionat el.

Citiţi articolul integral pe zfcorporate.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO