Companii

Pazo Grup merge spre afaceri de 14 mil. euro, in crestere cu 30%

23.10.2008, 14:17 34

Compania Pazo Grup, importatorul placilor ceramice italiene Marazzi, estimeaza afaceri de 14 mil. euro, in crestere cu 30% fata de anul precedent, in ciuda turbulentelor de pe piata imobiliara. Pentru a evita o scadere a vanzarilor, Pazo Grup a redus volumul investitiilor in extindere si a distribuit produse mai mult catre sectorul comercial, si mai putin catre proiectele rezidentiale, care au fost cele mai afectate de impasul din real estate. "In 2008, ne vom atinge previziunile de la inceputul anului, insa anul viitor va fi unul de consolidare a afacerilor, in care va trebui sa ne intensificam serviciile. Multe dintre proiectele rezidentiale sunt amanate, iar cumparatorii finali sunt mai reticenti in achizitionarea de locuinte", a declarat Lucian Azoitei, directorul general si unul dintre actionarii Pazo Grup. Pazo Grup a fost infiintata in 2002 de oamenii de afaceri Lucian Azoitei si Cosmin Paun si cuprinde lantul de showroomuri Pazo si compania de montaj Teraform. 

 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO