Companii

Platforma de vânzare online de băuturi Stockday, deţinută de Coca-Cola HBC România şi HEINEKEN România, a avut volume mai mari cu 53% în 2022

Platforma de vânzare online de băuturi Stockday,...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

12.04.2023, 11:13 792

Stockday, platformă de comerţ online B2B deţinută de Coca-Cola HBC şi HEINEKEN România, a înregistrat la doi ani după intrarea Coca-Cola HBC în acţionariat 2,7 milioane de hectolitri livraţi şi 740.000 de comenzi.

Platforma Stockday se adresează clienţilor din HoReCa şi din retailul tradiţional şi, în prezent, asigură distribuţia tuturor produselor din portofoliile HEINEKEN România şi Coca-Cola HBC România, în Bucureşti şi alte 10 judeţe. Platforma a avut o creştere de 53% a volumelor şi de 9% a numărului de clienţi deserviţi în 2022 faţă de 2021. Stockday comercializează astfel peste 60 de mărci de bere, cidru, băuturi răcoritoare carbonatate, sucuri, apă, energizante, ceaiuri, cafea şi premium spirits, la campanii şi promoţii, precum şi eficientizarea proceselor end-to-end derulate de clienţi.

În 2021, Coca-Cola HBC România a intrat în acţionariatul platformei de comerţ online B2B, prin achiziţionarea de la HEINEKEN România a unui pachet de acţiuni, reprezentând jumătate din capitalul social al societăţii Stockday.

„Stockday reprezintă un pilon important pentru viziunea noastră de a fi partenerul de băuturi 24/7 al clienţilor noştri. Parteneriatul încheiat în urmă cu doi ani are o contribuţie semnificativă la consolidarea acestei viziuni prin valoarea adăugată oferită clienţilor noştri, care au oportunitatea de a beneficia de toate avantajele acestui instrument digital, în special în ceea ce priveşte evaluarea şi îmbunătăţirea performanţelor proprii”, a spus Jovan Radosavljevic, general manager, Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi răcoritoare.

Pornind de la noua realitate a pieţei şi tendinţele de digitalizare, parteneriatul a fost lansat cu scopul de a eficientiza şi îmbunătăţi activitatea de distribuţie a produselor către clienţii din retailul tradiţional şi HoReCa.

„Parteneriatul încheiat acum doi ani a consolidat poziţia platformei Stockday pe piaţa de FMCG din România”, a spus Virunga Deciu, general manager, Stockday.

Platforma Stockday a fost dezvoltată de HEINEKEN România n 2017 şi este un instrument disponibil 24/7.

” (...) Încă de acum 6 ani, inspiraţi de tendinţa de digitalizare şi creşterea comerţului electronic, am creat un instrument unic în industria locală de FMCG – platforma Stockday, pe dezvoltarea căreia mizăm în continuare”, a declarat Dan Robinson, managing director, HEINEKEN România, al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa berii ca cifră de afaceri.

Planurile de dezvoltare ale platformei Stockday implică includerea de noi funcţionalităţi, cu obiectivul ca, pe termen lung, Stockday să devină un ”one stop shop”, prin extinderea portofoliului cu produse de la mai multe companii.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO