Companii

Privilege a vandut cosmetice de 5 mil. euro

11.04.2006, 00:00 20

Compania importatoare de cosmetice Privilege International Cosmetic, parte a lantului de magazine Ina Center Privilege, a realizat o cifra de afaceri de 18,5 mil. lei (5,1 mil. euro) si un profit de 2,5 mil. lei (700.000 de euro) in 2005. Privilege opereaza mai multe magazine de cosmetice impreuna cu lantul Ina Center.

Cumulat, cele doua lanturi detin 40 de magazine in Romania, dintre care 15 in Bucuresti, si au inregistrat o cifra de afaceri totala de 10 mil. euro anul trecut. Cele doua companii estimeaza o cifra de afaceri de 13 mil. euro in 2006.

Oficialii companiei Ina International, care controleaza cele doua lanturi, au declarat recent ca urmaresc deschiderea a patru magazine in Bucuresti si in provincie, unitati pentru care se va investi in total peste un milion de euro.

Magazinele din lanturile Ina Center si Privilege comercializeaza produse din game precum Clarins, Kenzo, Gucci, Yves Saint Laurent, Chanel sau Escada.

Potrivit reprezentantilor Ina International, compania nu urmareste largirea portofoliului de produse.

Piata de cosmetice din Romania a fost evaluata in 2005 la 200 - 250 mil. euro, cu o rata anuala de crestere de 10-15%.

Principalul competitor al lantului Ina Center - Privilege este lantul de magazine Beauty Shop Sephora, care opereaza cinci unitati in Bucuresti si provincie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO