Companii

Producătorul Doncafé a avut vânzări de 154 de milioane de lei în primele nouă luni

Producătorul Doncafé a avut vânzări de 154 de...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

27.11.2014, 00:00 166

Vânzările grupului israelian Strauss, producătorul brandului de cafea Doncafé, au ajuns în primele nouă luni la 154 mil. lei  (168 mil. shekeli) în România, cu 1,1 % mai mult în lei faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, se arată în ultimul raport financiar al companiei. În trimestrul al treilea, vânzările au avansat cu 10,4% comparativ cu perioada similară a anului precedent. Acesta este al doilea trimestru consecutiv de creştere în acest an pentru companie, după ce primele trei luni au adus o scădere de 9,4%.  Vânzările Strauss în România s-au situat la circa 56 mil. lei (61mil. shekeli) în trimestrul trei, iar printre factorii care au influenţat  evoluţia bună a rulajelor companiei a fost şi achiziţia brandului Amigo de la producătorul brazilian Cia Iguacu de Café Soluvel.

„Vânzările s-au majorat în România în trimestrul al treilea ca urmare a creşterii volumelor şi preţurilor şi, de asemenea, acest rezultat se datorează parţial şi achiziţiei brandului Amigo”, se arată în raport.  Strauss România, cu afaceri de 48 mil. euro anul trecut şi circa 250 de angajaţi, este cel mai mare producător local de cafea, având o unitate de producţie în Capitală. Pe lângă brandurile Doncafé şi FORT, Strauss comercializează acum şi brandul Amigo, cumpărat cu 20 mil. euro în acest an. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO