Companii

Radu Timis, CrisTim: Daca nu ai brand puternic, principalul criteriu de cumparare este pretul

Radu Timis, CrisTim: Daca nu ai brand puternic, principalul criteriu de cumparare este pretul
01.06.2010, 12:34 55

"Daca nu ai un brand puternic, cu siguranta principalul criteriude cumparare al produselor este in prezent pretul. Daca in urma cudoi ani discount-ul maxim oferit prin promotii era de 20%, astazipreturile produselor scad cu procente intre 20% si 50% prinintermediul promotiilor", a declarat pentru ZF Radu Timis,actionarul si presedintele CrisTim, unul dintre cei mai mariproducatori de mezeluri locali.

CrisTim realizeaza in prezent promotii doar pentru brandurilesituate pe segmentul premium.

Cum resimt producatorii presiunea pe preturimici?

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO