Companii

Restaurantele La Mama şi-au bugetat creştere de 10%

Restaurantele La Mama şi-au bugetat creştere de 10%

Autor: Cristina Roşca

06.03.2013, 16:36 304

Lanţul de restaurante La Mama, deschis pe piaţa locală acum 14 ani, şi-a bugetat pentru acest an o creştere like-for-like a cifrei de afaceri (la un număr constant de unităţi) cu circa zece procente, până la peste 5,5 mil. euro.

Grupul controlat de omul de afaceri Cătălin Mahu, unul dintre fondatorii businessului, are nouă restaurante sub brandul La Mama – opt în Bucureşti şi unul în Mamaia - şi trei cafenele Cafepedia – două în Capitală şi una în Iaşi - cu un total de 1.000 de locuri la masă. Lunar compania Trotter Restaurant, care operează toate localurile, are 50.000 de clienţi.

În 1999 Mahu a pus bazele lanţului de restaurante La Mama împreună cu Dragoş Petrescu, dar după şase ani acesta din urmă a cedat partea sa şi a decis să continue singur, cu o altă reţea - City Grill.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO