Retail&Agrobusiness

Antreprenori din industria alimentară: Prin refuzul total sau accesul limitat la raft al producătorilor români, retailerii frânează dezvoltarea brandurilor româneşti. „Nu mă dau deoparte în ţara mea, o cale să ajungem la consumator vom găsi. Am fi bucuroşi dacă noi, producătorii români, am pleca de la acelaşi start cu producătorii străini.“

PRODUCĂTORI ROMÂNI LA RAFT

Antreprenori din industria alimentară: Prin refuzul...

Autor: Florentina Niţu

20.07.2020, 17:00 551

Asigurarea unui volum mare de produse, garantarea unei constanţe a cantităţii livrate, dis­counturile comerciale sau taxele ridicate la raft sunt nu­mai câ­teva din­tre con­di­ţi­ile pe care pro­du­că­to­rii ro­mâni spun că trebuie să le îndeplinească pentru a ajunge în marile reţele moderne de comerţ, iar uneori accesul este limitat la un număr restrâns de magazine.

„Nu se vrea ca producătorii români să ajungă în supermarketuri. Ca să poţi dezvolta un brand naţional ai nevoie să corelezi distribuţia cu comunicarea. Re­tailerii, mimând bunăvoinţa, prin accesul producătorilor români într-un număr limitat de magazine, zdrobesc brandul, pentru că nu putem comunica eficient cu consumatorul şi nu putem face performanţă astfel“, susţine Irina Filip, fondatoarea companiei Cream Land, care produce îngheţata Cremola.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO