Retail&Agrobusiness

Crama Gîrboiu din Vrancea a ajuns la 500.000 de sticle îmbuteliate şi ţinteşte dublarea producţiei în cinci ani

Crama Gîrboiu din Vrancea a ajuns la 500.000 de sticle...

Autor: Mădălina Panaete

14.12.2017, 00:05 666

Livia Gîrboiu, executiv manager în cadrul Cramei Gîrboiu din Vrancea, spune că anul 2017 a fost unul al schimbărilor pentru producătorul de vinuri, compania mizând mai mult pe vânzările în ambalaj de sticlă, lucru care a menţinut cifra de afaceri la acelaşi nivel chiar şi într-un an cu o cantitate vândută mai mică faţă de anul anterior.

 
„Anul 2017 a fost un an al schimbărilor pentru Crama Gîrboiu. Încă din ianuarie ne-am propus adaptarea strategiei de vânzări şi direcţionarea ei către vânzarea de vin în sticlă, în detrimentul ambalajelor de tip bag-in-box, care reprezintă peste 30% din totalul cifrei de afaceri. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO