Retail&Agrobusiness

Doi antreprenori au preluat brandul Crama Murfatlar şi vor să ducă din nou reţeaua de magazine de vinuri la 100 de unităţi

Doi antreprenori au preluat brandul Crama Murfatlar şi vor să ducă din nou reţeaua de magazine de vinuri la 100 de unităţi

Autor: Cristina Roşca

09.07.2018, 00:05 7138

Vinul vândut este făcut din struguri de pe plantaţiile Murfatlar, dar este vinificat în Spania de compania Senorio del Jucar. Apoi, el este cumpărat şi vândut pe piaţa locală.

Compania Bibwine, controlată de antreprenorii Gabriel Mario Nicolae şi Nicolae Savopol, se ocupă de dezvol­tarea în sistem de franciză a reţelei de magazine Crama Murfatlar pe piaţa locală. Ei au preluat brandul sub care există în prezent circa 50 de astfel de magazine, toate fiind func­ţionale încă de dinainte ca producătorul de vin Murfatlar să aibă probleme legale.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO