• Leu / EUR4.7564
  • Leu / GBP5.5660
  • Leu / USD4.1881
Retail&Agrobusiness

Românul care „se luptă” cu KFC şi McDonald’s, şi-a construit un hotel pe care vrea să-l extindă în toată ţara

Secțiune susținută de Medlife Logo
Românul care „se luptă” cu KFC şi McDonald’s, şi-a construit un hotel pe care vrea să-l extindă în toată ţara

Autor: Ioana Matei, Business Magazin

15 dec 2018 4808

Mandachi Hotel&Spa, primul hotel din România construit în sistem de franciză şi integral cu fonduri autohtone, a fost inaugurat recent în urma unei investiţii de aproximativ 7 milioane de euro, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii companiei. 

Aceştia spun că hotelul face parte dintr-un proiect mai complex, constituit dintr-o sală de evenimente, un restaurant, o cafenea-librărie, o sală de fitness şi primul salon SPA certificat bio, din ţară. Toate acestea pot fi francizate ca mărci de sine stătătoare.

Mandachi Hotel&Spa este situat în municipiul Suceava, ocupă o suprafaţă de 8.000 metri pătraţi, dispune de o parcare proprie, supraterană, cu 200 de locuri şi este configurat pe şapte nivele: demisol, parter, patru etaje şi mansardă. Hotelul este un concept în sistem de franciză, de tip “5 în 1”, care are în componenţă salonul de evenimente Magnificus Plaza, restaurantul à la carte cu specific italienesc Don Stefano, o cafenea care funcţionează şi ca librărie, Mefi Cafe&Bar, sala de sport Bum Bum Box şi Biotransylvania Spa&Wellness, primul centru SPA bio din România. Hotelul are 90 de camere, pentru care a obţinut clasificarea de patru stele şi şase apartamente de lux, certificate cu cinci stele. În cadrul hotelului lucrează 65 de angajaţi.

„Am lucrat timp de doi ani la implementarea acestui proiect, care este unul dintre cele mai ambiţioase şi complexe concepte pe care le-am creat de-a lungul timpului. Îmi doresc să le oferim clienţilor noştri o experienţă cu adevărat deosebită, de aceea am acordat foarte multă atenţie tuturor serviciilor pe care le oferim, designului, calităţii mobilierului şi ambianţei. Am gândit fiecare marcă în aşa fel încât să poată fi francizată autonom sau la pachet cu hotelul. Acest lucru înseamnă că fiecare brand este suficient de puternic în sine pentru a prezenta interes pentru potenţialii francizaţi. Am foarte mare încredere în succesul acestui concept, iar pentru viitor planificăm extinderea celor cinci branduri atât la nivel naţional, cât şi la nivel european”, a declarat Ştefan Mandachi, fondatorul Mandachi Hotel&Spa.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

*MedLife susține informarea și educarea ca sursă principală de dezvoltare a unui business sănătos. De aceea, recomandăm informarea continuă cu ajutorul articolelor din secțiunea Companii!

Principalele valute BNR - ieri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7564
Diferență: 0,0821
Ieri: 4.7525
Azi: 4.1881
Diferență: 0,0215
Ieri: 4.1872
Azi: 5.5660
Diferență: 0,3353
Ieri: 5.5474
Azi: 4.1890
Diferență: 0,086
Ieri: 4.1854