Companii

Romsar Cosmetics vrea sa vanda de 14 milioane de doalri

14.05.2001, 00:00 59



Romsar Cosmetics, firma de import si distributie, spera sa inregistreze in acest an o crestere de o cincime a cifrei de afaceri fata de 11,1 mil. $ in 2000, pana la aproape 14 mil. $, in conditiile in care pe primele trei luni ale acestui an vanzarile au depasit cu 29% estimarile.

"Din vanzarile de anul trecut, produsele Sarantis au reprezentat 45%, cele mai vandute fiind marcile BU si STR8", a declarat pentru Ziarul Financiar Constantin Tudorache, director executiv Romsar Cosmetics.

Activitatea firmei consta, in principal, in distributia produselor cosmetice si pentru igiena locuintei, produse care apartin atat grupului Sarantis, actionarul majoritar al companiei, cat si unor companii multinationale ca L'Oreal, Gillette, Neutro-Roberts, si SmithKline Beecham.

Romsar este actionar, cu 40%, al firmelor care reprezinta companiile Estee Lauder si The Body Shop, carora le ofera servicii logistice si de contabilitate.

Desi oficialii companiei nu au dezvaluit sumele investite in publicitate, ei spun ca reclama este foarte importanta: "Promovarea produseleor marca STR8 a dus la dublarea vanzarilor realizate in anul anterior", a declarat Veronica Dragoi, director de marketing Romsar.

Tot ea a adaugat ca in 2001 intentioneaza sa mareasca reteaua de distributie: "Pe langa noul centru de distributie inaugurat in luna februarie la Sibiu, vom deschide inca unul la Satu-Mare in luna iulie".

Romsar Cosmetics are un capital social de 5 mil. de $ si a fost infiintata la sfarsitul anului 1996 ca filiala a Grupului Sarantis din Grecia, care produce si distribuie cosmetice, produse farmaceutice si pentru igiena locuintei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO