Companii

Şase chiriaşi au închis magazinele din Militari Shopping

22.06.2010, 23:05 66

Şase chiriaşi ai centrului comercial Militari Shopping dinvestul Capitalei şi-au închis magazinele la un an de la deschidere,spaţiile lăsate libere având o suprafaţă cumulată de 500-600 demetri pătraţi, astfel că gradul de ocupare al proiectului este decirca 99% în prezent.

Au fost închise două magazine cu articole pentru copii - Okaidişi Sergent Major -, librăria Mladinska, magazinul de accesorii dinbumbac destinate uzului casnic Sensei, magazinul Melaverde dingrupul Sarra blu' şi magazinul de cosmetice Natural Paris.

"Toate cele şase magazine au fost închise anul acesta. Preţuleste un element care dictează în această perioadă, iar unelemagazine aveau o politică de preţuri cu care nu aveau vânzări nicimăcar în mallul din Băneasa (poziţionat cu retaileri carecomercializează articole mai scumpe decât în Militari Shopping - n.red.). Gradul de ocupare este în prezent de 99%, în condiţiile încare aceste magazine ocupau între 500 şi 600 de metri pătraţi", aexplicat Bogdan Dăncău, managing director al companiei AtriumEuropean Real Estate, proprietarul centrului comercial.

Proiectul a implicat o investiţie de circa 75 de milioane deeuro pentru realizarea unor spaţii comerciale de 53.000 mp,principalii chiriaşi fiind Auchan, Praktiker, Decathlon, Kiabi,C&A şi Deichmann.

"Căutăm alţi chiriaşi, dar pentru unele spaţii căutăm retailericheie, care să şi atragă trafic, dar nu este deloc uşor în aceastăperioadă", spune Dăncău, care admite că în acest an au fost oferitereduceri de chirii pentru o perioadă de şase luni anumitorretaileri.

"În continuare avem chirii fixe, deşi am observat că tendinţa înpiaţă este de a trece către chirii procentuale din vânzări. Dininformaţiile pe care le avem, vânzările în luna mai a acestui an aufost mai bune decât în luna similară a anului trecut, deşi întretimp suprafaţa comercială din Bucureşti a crescut puternic", a maispus Dăncău.

În ultimul an şi jumătate au fost deschise şi Fashion House,Grand Arena, Cotroceni Park, iar anul acesta şi Sun Plaza, centrecomerciale care au adus pe piaţa din Capitală peste 200.000 demetri pătraţi de spaţii de retail.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO