Companii

Secom listează brandul de suplimente Good Routine pe marketplace-urile Amazon din Franţa şi Spania. Lucia Costea, CEO: Este un milestone important în continuarea extinderii sustenabile la nivel internaţional

Lucia Costea, cofondator şi CEO al Secom® Healthcare Group

Lucia Costea, cofondator şi CEO al Secom® Healthcare Group

Autor: Cristina Bellu

23.03.2023, 10:40 150

Grupul Secom, companie antreprenorială locală axată pe importul, distribuţia şi comercializarea de suplimente alimentare, ceaiuri, cosmetice, anunţă listarea brandului propriu de suplimente alimentare Good Routine pe marketplace-urile Amazon din Franţa şi Spania, după ce anul trecut acesta a intrat pe piaţa din Islanda.

„Listarea pe Amazon este un milestone important al călătoriei Good Routine®, care ne oferă şansa de a influenţa în bine vieţile a milioane de europeni şi de a ne continua dezvoltarea sustenabilă şi la nivel internaţional”, spune Lucia Costea, cofondator şi CEO al Secom® Healthcare Group.

Secom a lansat brandul Good Routine în octombrie 2020. Acesta adună în portofoliu 21 de produse  fabricate în unităţi din Spania şi Italia.

Anul trecut,  brandul Good Routine a ajuns să fie comercializat în Islanda,  în urma unui parteneriat. Acesta este susţinut şi de trendul ascendent al businessului la nivel local prin dublarea volumului de vânzări în primul trimestru din 2023 faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior.

În prezent, produsele Good Routine sunt comercializate pe marketplace-urile Amazon din Spania şi Franta, în cele mai reprezentative canale din Islanda, atât în zona de supermarketuri, cât şi în farmacii, iar în România suplimentele sunt disponibile în peste 3.500 de farmacii partenere din întreaga ţară, în cele 15 magazine din reţeaua Secom Retail şi pe platformele online locale.    

Grupul Secom are patru divizii - cea de import, cea de retail, un brand propriu de suplimente alimentare şi Verithera, o clinică de medicină funcţională şi integrativă. Numărul de angajaţi ai companiei este de 180 de persoane. Secom Healthcare SRL a încheiat anul 2021 cu afaceri de 172 mil. lei, în creştere cu 12% faţă de anul anterior.

Istoria Secom începe în anul 1997, ca un business de familie. Ulterior, compania s-a dezvoltat şi a creat propria divizie de retail, aducând noi produse în portofoliu. Extinderea reţelei proprii de magazine a început în 2013 şi, pe fondul cererii crescute pentru suplimente alimentare, compania a continuat evoluţia ascendentă. Businessul este controlat de antreprenorii Lucia şi Andrei Costea.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO