Companii

Şeful Heineken, rezervat în ceea ce priveşte 2014: Ne aşteptăm la condiţii dificile de piaţă

Onno Rombouts, ma­naging director al Heineken România

Onno Rombouts, ma­naging director al Heineken România

Autor: Ioana David

01.04.2014, 00:06 115
Producătorul de bere Heineken Ro­mâ­nia a înregistrat o cifră de afaceri de 1,12 mld. lei (253 mil. euro) în 2013, în scădere cu 5% com­pa­rativ cu nivelul raportat în 2012.
 
 
Aceas­ta este prima scădere de business pe care com­pa­nia o înregistrează după 2009, cel mai dificil an pen­tru industria berii. Declinul din 2013 a fost raportat într-o perioadă în care piaţa a scăzut cu peste 10%.
 
Heineken este primul producător care anunţă cifra de afaceri pe 2013, dar compania nu a oferit informaţii privind dinamica vân­ză­rilor în volum. Cele mai recente date ale Ursus Breweries, principalul competitor al Heineken pe piaţa locală, arată că în perioada aprilie-sep­tem­brie 2013 vânzările companiei crescuseră cu 6%. Producătorul nu a comunicat însă rezul­tatele pe întregul an 2013.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO