Companii

Sensiblu si Body Shop pleaca de la parterul magazinului Unirea din Capitala. In locul lor ar putea veni parfumeriile Douglas

Sensiblu si Body Shop pleaca de la parterul magazinului Unirea din Capitala. In locul lor ar putea veni parfumeriile Douglas
26.05.2009, 00:00 268

 

Farmacia Sensiblu si magazinul de cosmetice Body Shop de la parterul magazinului Unirea vor fi mutate in urmatoarele saptamani in aripa Splai a centrului comercial, in spatiul lasat liber urmand sa fie deschis un magazin de parfumuri al companiei germane Douglas, potrivit informatiilor din piata de retail. Spatiul care ar urma sa fie ocupat de Douglas are o suprafata de circa 250 de metri patrati, iar chiria lunara s-ar putea ridica in jurul valorii de 100 de euro/metrul patrat, tinand cont ca zona prezinta printre cele mai ridicate valori de trafic din Bucuresti. Astfel, in cazul unui contract pe cinci ani actionarii Douglas ar putea plati catre familia Adamescu, proprietarii centrului comercial Unirea, o chirie de 1,5 mil. euro. Reprezentantii Douglas nu au raspuns solicitarii ZF pana la inchiderea editiei. Mutarile Sensiblu si Body Shop reprezinta a doua miscare importanta din centrul comercial Unirea, dupa ce retailerul de fashion Zara a ocupat spatiul de 6.000 mp lasat liber de fostul magazin Media Galaxy. Douglas este una dintre cele mai extinse retele de parfumerii, cu peste 1.000 de magazine in Europa si Statele Unite. Pe plan local, firma este prezenta in malluri precum Baneasa Shopping City din Bucuresti, City Park (Constanta) sau Mures Mall (Targu-Mures). In unitatile Douglas sunt comercializate produse ale unor branduri precum Chanel, Hugo Boss, Dior, Calvin Klein sau Giorgio Armani. Retailul din zona Pietei Unirii cunoaste o perioada de revitalizare, odata cu deschiderea magazinului Zara in locul fostei unitati Media Galaxy. In ultimii ani au mai avut loc si alte mutari importante in zona magazinului Unirea, precum deschiderea unei unitati Carrefour pe locul fostului supermarket Univers'all sau rebranduirea supermarketului La Fourmi in Mega Image, dupa preluarea de catre grupul belgian Delhaize. Potrivit unui studiu al firmei de consultanta imobiliara Colliers International, centrul comercial Unirea Shopping Center are circa 260 de spatii comerciale si atrage cel mai mare numar de vizitatori dintre centrele comerciale din Capitala, aproximativ 40.000 de oameni zilnic, in timp ce vanzarile pe metru patrat pot ajunge la 14.000 de euro. Reprezentantii Unirea nu au putut fi contactati pana la inchiderea editiei.
 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO