Companii

Simu l-a numit pe fostul director de marketing al Bergenbier la conducerea Lipomin

Simu l-a numit pe fostul director de marketing al Bergenbier la conducerea Lipomin

Click pentru imaginea marita

06.10.2008, 18:30 167

Actionarii producatorului de ape minerale Lipomin l-au recrutat pe Liviu Irimia, fostul director de marketing al celui de-al treilea berar de pe piata, InBev Romania, pe pozitia de director general, potrivit unor surse din industrie. Irimia ocupa aceasta functie de la inceputul lunii octombrie, potrivit acelorasi surse.

Contactat de Ziarul Financiar, Irimia nu a dorit sa comenteze aceste informatii. Potrivit ultimelor informatii disponibile, la sfarsitul anului trecut director general al Lipomin era Baescu Decebal, insa nu se stie daca Irimia il inlocuieste pe acesta sau nu.
Liviu Irimia, 39 de ani, a renuntat la functia de director de marketing al InBev, producatorul Bergenbier, in luna iulie a acestui an, la doar trei luni dupa ce directorul general al companiei, Mihai Ghyka, a decis sa paraseasca filiala locala a producatorului belgian, cu afaceri de peste 187 de milioane de euro.
Dupa doi ani si jumatate in care s-a ocupat de imaginea brandurilor de bere Bergenbier, Stella Artois, Beck's, Noroc, Leffe si Hoegaarden, Irimia va administra din aceasta luna un business care inregistreaza vanzari de 10 milioane de euro anual.
Reprezentantii Lipomin, companie care detine brandul Carpatina, au anuntat in aceasta vara ca doresc sa extinda portofoliul de produse cu bauturi necarbonatate pe baza de apa minerala plata, cu bauturi energizante sau ape cu arome.
Tinand cont de aceasta extindere de portofoliu, reprezentantii companiei au estimat pentru anul viitor afaceri de 15 milioane de euro si un volum de 150 de milioane de litri, dublu fata de volumul inregistrat in 2007.
Lipomin, controlata de fostii bancheri Horia Simu si Horia Pitulea, care au actiuni si la Cuprom concureaza pe piata apei minerale, estimata la 1,4 miliarde de litri cu producatori ca Romaqua Group, Bibco Biborteni, sau Dorna Apemin.
 
Irimia, care detine un MBA ASEBUSS, a lucrat in ultimii ani in mai multe companii multinationale din industria bunurilor de larg consum. Cand a primit oferta de a se ocupa de imaginea Bergenbier, in urma cu doi ani si jumatate, Irimia avea deja o experienta de 13 ani in marketing si vanzari, dupa ce impulsionase vanzarile Nivea, crease retete de cafea pentru Nestle si promovase imaginea producatorului de tigarete RJ Reynolds (actual JTI). Cele mai mari realizari profesionale ale lui Irimia in cadrul InBev au fost reprezentate de cresterea constanta a vanzarilor Bergenbier, una dintre cele mai vandute marci de bere de pe piata locala, si campania Ziua Barbatului, care a adus o crestere a vanzarilor de 59% pentru Bergenbier in luna februarie a anului trecut.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO