Companii

Tiriac vinde masini de 70 mil. euro pe piata clujeana

Tiriac vinde masini de 70 mil. euro pe piata clujeana

Compania clujeana si-a extins in acest an portofoliul cu marca Hyundai

30.04.2008, 16:58 20

Compania clujeana RMB Inter-Auto, centru autorizat de vanzari si service pentru marcile Mercedes-Benz, Chrysler, Jeep, Dodge, Smart, Ford, Hyundai si Mitsubishi estimeaza ca va inregistra in acest an o cifra de afaceri de 70 mil. euro, in crestere cu 75% fata de 2007.
"Factorul principal care va determina aceasta crestere este planul de dezvoltare care cuprinde investitiile din municipiul Cluj-Napoca si cele din alte zone din Transilvania", a declarat Ancuta Abrudan, director in cadrul departamentului de comunicare si marketing al RMB Inter-Auto.
In acest an compania a anuntat ca intentioneaza sa investeasca 10 mil. euro intr-un complex auto pentru brandurile Ford si Hyundai in vecinatatea aeroportului Cluj-Napoca, constructie care se va intinde pe o suprafata de aproximativ 20.000 mp.
Potrivit reprezentantului companiei clujene, datorita cresterii cererii de servicii post-vanzare pe segmentul de camioane Mercedes-Benz, RMB Inter-Auto intentioneaza pentru sfarsitul anul 2008 si construirea unui Truck Center la periferia orasului Cluj-Napoca si implementarea unui sistem de service rapid in diferite localitati din judetul Cluj si din judetele limitrofe acestuia.
"Estimam ca in 2008 sa livram peste 2.800 de autoturisme, bazandu-ne si pe faptul ca firma noastra si-a extins incepand din acest an portofoliu de reprezentante cu o noua marca de masini, brandul Hyundai", precizeaza directorul de comunicare si marketing al RMB Inter-Auto.
Rezultatele obtinute de dealerul clujean in primul trimestru din acest an indica o crestere a numarului total de unitati comercializate cu peste 61% fata de perioada similara din 2007, RMB Inter-Auto livrand in primele trei luni din 2008 un numar de 389 de unitati. RMB Inter-Auto a comercializat anul trecut peste 1.400 de autovehicule. Din totalul de autoturisme comercializate in 2007, cele mai bine vandute masini au fost Ford cu 850 de unitati livrate, urmat de Mercedes-Benz cu 353 de unitati vandute, Mitsubishi cu 188 de modele comercializate, Chrysler, Jeep, Dodge cu 62 de unitati vandute.
"Dintre marcile premium, in afara de Mercedes-Benz care a reusit in ultimii ani sa isi consolideze pozitia pe piata, automobilele americare se dovedesc a fi din ce mai apreciate de ardeleni", afirma Ancuta Abrudan.
Potrivit reprezentantilor Mercedes, vanzarile autoturismelor Mercedes-Benz la nivel national vor atinge in acest an un nivel de 3.300 de unitati, in crestere cu aproximativ 40% fata de anul 2007. In prezent reteaua de distributie a Mercedes-Benz numara 15 dealeri, cele mai noi locatii s-au deschis in Oradea si Baia Mare.
RMB Inter-Auto a fost infiintata in anul 1993, ca reprezentant al marcii auto Mercedes-Benz. In prezent compania clujeana este reprezentant zonal pentru marcile Mercedes-Benz, Chrysler, Jeep, Dodge, Smart, Ford, Hyundai si Mitsubishi si este membra a grupului TiriacAuto.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO