Companii

Transavia Alba-Iulia vine cu un nou brand si cu o noua agentie

Transavia Alba-Iulia vine cu un nou brand si cu o noua agentie
03.07.2007, 19:06 168

Transavia, unul dintre cei mai mari producatori de preparate din carne de pasare, si-a majorat cu 3 mil. euro bugetul de investitii din acest an, pana la 15 mil. euro, pentru a sustine extinderea productiei, dar si lansarea unui nou brand, Fragedo. Noul brand al companiei a fost realizat prin intermediul comapniei de consultanta Brandient. Reprezentantii companiei nu au oferit informatii privind valoarea estimata a vanzarilor pentru acest brand, insa au afirmat ca lansarea brandului va majora cifra de afaceri a companei cu 20%, la 50 mil. euro. "Am investit in proiectul de branding propriu-zis, dar nu am avut alte costuri aditionale", au spus reprezentantii Transavia. Compania va investi anul acesta 15 milioane de euro in finisarea fabricii de semipreparate, a carei constructie a inceput anul trecut, in extinderea abatorului, in achizitionarea de noi echipamente si in suplimentarea parcului auto. Transavia a finalizat anul 2006 cu o cifra de afaceri de 42 mil. euro in scadere cu 16% fata de acum doi ani pe fondul gripei aviare si estimeaza pentru anul acesta o crestere de 20% a cifrei de afaceri. Compania din Alba-Iulia, detinuta de omul de afaceri Ioan Popa, a renuntat la compania de PR Image Factory, cu care a colaborat pana in urma cu cateva luni, urmand ca de acum inainte serviciile de PR si publicitate sa fie realizate pentru Transavia de Next Advertising. Popa nu a putut fi contactat pentru a oferi informatii legate de aceasta decizie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO